Conform directivei UE privind drepturile consumatorilor, puteți renunța la comandă fără nici un motiv în termen de 14 zile de la intrarea în posesie a produselor. Ajunge doar să le trimiteți inapoi. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră sau după caz în contul dumneavoastră. Aveți la dispoziție 14 zile să trimiteți înapoi produsul dacă nu sunteți mulțumit de el. Excepții: produsele comestibile sau personalizate.
Returnarea produselor comandate conform directivei UE:
- Ambalajul și produsele trebuie să fie intacte, incluzând toate etichetele.
- Anexați factura & formularul de returnare completat și semnat
- Împachetați produsele în siguranță pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.
- Pentru adresa de returnare a coletului vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul: 0757526569 sau prin email joy@creezfericire.ro
- Păstrați o dovadă de expediere a coletului sau cel puțin numărul de AWB.
- Compania de transport este la alegerea clientului, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către client. Atenție: în cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamație, recomandăm un serviciu de curierat rapid (Cargus, Fan Courier, DPD etc. ). Vă rugăm, să NU trimiteți coletele standard prin Poșta Română, pentru că nu va ridica nimeni coletul de la poștă. Confirmarea că produsele au ajuns la noi o veți primi prin e-mail/telefon după ce produsele ajung la depozitul nostru, tot atunci se va iniția și procedura de returnare a banilor sau de schimbare a produselor.
- De îndată ce vom primi coletul veți primi un e-mail de confirmare pentru returnarea contravalorii comenzii în termen de 14 de zile.
- Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să luați legătura cu serviciul nostru: Call-center – 0757526569
Informații generale:
În termen de 14 zile puteți returna produsele fără nici un motiv, cu excepția celor personalizate.
Perioada de returnare începe cu prima zi în care ați intrat în posesia produselor.
În cazul în care ultima zi cade într-o zi de sâmbătă, duminică sau zi liberă de sărbătoare națională, perioada de retur se extinde la următoarea zi lucrătoare.
Veți primi contravaloarea în termen de 14 zile, din momentul în care produsul returnat va ajunge la noi.
Vă rugăm să vă asigurați ca produsele să fie împachetate corespunzător pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. De asemenea, vă recomandăm să obțineți o dovadă de expediere a coletului trimis.
Produse pentru schimbare si solicitare inlocuire:
Schimbarea produselor comandate
- Produsul trebuie să fie în aceeasi stare în care a fost livrat, în ambalajul original și cu etichetele intacte.
- Anexați factura
- Produsele din colet trebuie împachetate în siguranță pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.
- Pentru adresa de returnare a coletului vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul: 0757526569 sau prin email joy@creezfericire.ro
- Compania de transport este la alegerea clientului, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către client. Atenție: în cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamație, recomandăm un serviciu de curierat rapid (Cargus, Fan Courier, DPD etc. ). Vă rugăm, să NU trimiteți coletele standard prin Poșta Română, pentru că nu va ridica nimeni coletul de la poștă. Confirmarea că produsele au ajuns la noi o veți primi prin e-mail/telefon după ce produsele ajung la depozitul nostru, tot atunci se va iniția și procedura de returnare a banilor sau de schimbare a produselor.
- Pentru retrimiterea produselor schimbate înapoi câtre client, nu se vor percepe alte taxe suplimentare.
- De îndată ce vom primi coletul veți primi un e-mail de confirmare pentru trimiterea produsului nou schimbat/înlocuit
- Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să luați legătura cu serviciul nostru: Call-center – 0757526569
Cum se face schimbarea de produse? Trimiteți-le înapoi la noi!
Vă rugăm să vă asigurați ca produsele să fie împachetate corespunzător pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. De asemenea, vă recomandăm să obțineți o dovadă de expediere a coletului.
Produsele defecte
Pași pentru reclamarea produselor cumpărate online prin platforma creezfericire.ro
Conform legii la toate produsele cumpărate online ai garanție 24 de luni. Garanția este valabilă din momentul în care ai primit produsele și se prelungește cu zilele în care se rezolvă reclamația. Reclamarea produselor care nu sunt conforme se face in termen de 14 zile de la primirea coletului.
ATENȚIE! La utilizarea incorecta a produsului, pentru că nu se considera lipsa de conformitate, vina va fi în totalitate a consumatorului în acest caz.
Cum se returnează sau schimbă produsele defecte:
Perioada de garanție este de 1 an. Termenul de garanție începe din ziua în care ai intrat în posesie a noilor produse.
Cum se solicită returnarea contravalorii sau schimbarea produselor:
Dacă produsul este defect, te rugăm să-l returnezi cu factura anexată (pastrează o copie) și completează formularul de retur. Asigură-te că produsul este bine împachetat pentru a nu se deteriora mai tare în timpul transportului. După expedierea coletului, dacă-l trimiți prin curier, recomandăm să pastrezi chitanța pentru a putea dovedi trimiterea coletului.
Important: Dacă reclamația va fi acceptată, cheltuielile de transport se vor returna, pentru asta vă rugam să pastrați ca dovadă chitanța de la curier.
Ce trebuie sa faci daca produsul primit nu corespunde cu ce ai comandat:
În această situație trebuie completat formularul de retur, care îl vei trimite la noi împreună cu produsul reclamat și copia după factură, în maxim 14 zile de la primirea coletului. După ce coletul ajunge la noi, vom iniția procedura de schimbare și vom retrimite produsele schimbate, în cel mai scurt timp.
Atenție: Compania de transport este la alegerea clientului, pentru că taxele de transport până la sediul nostru din București vor fi suportate de către client. În cazul trimiterii produselor pentru returnare, schimbare sau reclamație, recomandăm un serviciu de curierat rapid (Cargus, Fan Courier, DPD etc. ). Te rugăm, să NU trimiți coletul standard prin Poșta Română, pentru că nu va ridica nimeni coletul de la poșta.
Returnarea banilor sau retrimiterea produselor schimbate se va face doar după ce produsele vor ajunge la sediul nostru.
Pentru a putea face rambursarea contravalorii produselor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:
- numele titularului contului IBAN furnizat să fie același cu numele titularului contului creezfericire.ro
- putem rambursa numai într-un cont bancar romanesc;
- vom rambursa în LEI;
- Returul produsului/elor se face prin orice curierat rapid ( nu lucrăm cu Poșta Română );
- Să includeți în colet produsul cu toate componentele, în cutia / ambalajul original, nefolosit, factura și o notă explicativă, în care descrieți de ce vreți să returnați produsul/produsele, numele pe care a fost facută comanda, și contul dvs. IBAN unde putem returna contravaloarea produsului;
- În cazul în care produsul nu este defect, dar este trimis după cele 14 zile pentru retur fără costuri, reținem contravaloarea returului;
- Procesul de transfer a banilor dvs. în contul dvs. se va face în aprox 5-7 zile lucrătoare, maxim 14 zile;
- În cazul în care nu va corespunde mărimea produsului cumpărat, se poate face un schimb de produs printr-un colet tur-retur, acesta însemnând că noi expediem mărimea cerută și în ziua următoare ajunge la dumneavoastră, și se va preda de către dumneavoastră produsul necorespunzator curierului atunci când acesta a ajuns la adresa menționată;
- Dacă nu sunteți mulțumit de produs aveti dreptul să-l returnați în 14 zile calendaristice.
- Nu se returnează produsele comestibile și personalizate!!!!
POLITICA DE ANULARE ȘI RAMBURSARE:
Produsele pot fi returnate într-un interval de 5 zile de la data întrării în posesie numai dacă:
- au fost deteriorate în timpul transportului
- există lipsa de satisfacție față de produse (în cazul în care aveți îndoială în privința originalității produselor)
Produsul returnat trebuie să conțină ambalajele originale și să nu aiba semne vizibile de folosință. Rambursarea fondurilor se face în termen de 5-7 zile de la primirea returului, prin aceeași metodă folosită la plată(ordin de plata sau rambursare pe card pentru plata prin card). Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Aici puteți regăsi formularul de retur.